Banánové lívance s proteinem | Read Eat and Live

Banánové lívance s proteinem

Před pár dny jsem přemýšlela, co nafotit za recept. Co si vařím často a ještě to své místo zde, na blogu nemá? Projela jsem si Instagram a došlo mi, že to jsou právě proteinové lívance. Ty, co si dělám prakticky každý týden. Někdy i několikrát. Tak tady je konečně máš. :)



Co budeš potřebovat?

- 2 vejce
- menší banán
- 40 g celozrnné (špaldové) mouky
- 30 g vanilkového proteinu
- 1/3 lžičky jedlé sody

(na 2 porce)


Postup

Důvod, proč je tak často snídám a svačím, není jen to, že jsou výborné. Krom toho to také není vůbec složitý proces. Ba ani časově náročný, pokud si těsto připravíš večer předem. Navíc taková snídaně obsahuje všechno, co po ránu potřebuješ. Spoustu proteinů, sacharidů včetně cukrů, a když přidáš burákové máslo, tak i nějaké ty zdravé tuky. Co víc si přát? :)

Abych to ale nezdržovala, pojďme rovnou na to. Pokud máš mixér, všechny suroviny do něj hoď a rozmixuj. A pokud ne, stačí jen rozmačkat banán a pořádně ho promíchat s ostatními ingrediencemi. 



Pak už jen na pánvi osmahneš lívance a je hotovo. S nepřilnavou pánví to jde klidně i nasucho. :)


Já nejradši horu lívanců zdobím ovocem, burákovým máslem a třeba i nějakým tím "zero" sirupem od Bodylabu - doporučuji slaný karamel!

Zaručeně potěší, probudí a zasytí. Tak dobrou chuť! :)





Nikol

Nikol Mudrová

4 komentáře:

  1. Banánové lívance se řadí k mým oblíbeným♥

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty vypadají hodně luxusně! Jen se zakousnout :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, hned bych si dala ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  4. vdaka za inspiraciu! ja robim len zo zlozenia banan, vajicko, skorica na kokosovom oleji a tiez su super :)

    OdpovědětVymazat